Politica de retur si schimburi
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:’Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului, Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator
Articolul va fi recepționat și verificat de către noi iar rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine in maxim 3 zile. Veti primi pe mail confirmarea cererii de retur in ziua in care produsul ajunge la noi la sediu. In cazul in care produsul este deteriorat si astfel nevandabil DIVA ZONE SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta cererea de retur, in acest caz putm trimite produsul inapoi clientului pe costul sau. Refuzul cererii de retur se va face pe baza unor fotografii elocvente ale produsului returnat necorespunzator.
Restituirea banilor se face numai in baza unui cont bancar, iar taxa de transport va fi suportata de dumneavoastra. Transferul banilor se realizeaza in maxim 3 zile lucratoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 3 de zile de la acceptarea returului.
Se va restitui valoarea produselor returnate integral atat timp cat acestea respecta conditiile mentionate, excluzand valoarea transportului.
Nu se schimba produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, pete, murdarie, rupturi, zgarieturi, cute de purtare etc. ).
Pasii pe care trebuie sa-i urmati pentru retur sunt urmatorii:
1. Produsul trebuie ambalat corespunzator si cu etichetele originale deoarece clientul va fi responsabil ca integritatea produsului sa fie asigurata pe toata perioada transportului.
2. Trimiteti un mail pe cu toate detaliile la adresa contact@divazone.ro cu mentiunea ca aveti un produs de returnat/schimbat,vom trimite curier la dumneavoastra pentru ridicare produs iar valoarea transportului de retur va fi scazuta din valoarea de retur a produsului.
DIVA ZONE SRL nu poate fi responsabil pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp, fapt pentru care www.divazone.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.